zondag 2 maart 2014

Birthday Wishes

Jeetje zomaar weer eens een kaartje gemaakt, niet omdat het "moet" maar gewoon voor mezelf. Ik zag leuke kaartjes voorbij komen voor de challenges van Crazy For CAS (een sketch) en Dutch Card Lovers (gebruik spetters/vegen/vlekken/spatten/kringen op je kaart). En vanmiddag heb ik dus mijn eigen draai eraan gegeven. Nu ben ik voor de challenge bij CFC wel aardig buiten mijn comfortzone gegaan, ben meestal van het "volbouwen" dus clean &simple is het eigenlijk nooit bij mij ;) Maar met de bloemetjes,de doilies en het "losse naaigaren" voor een shabby effect is het toch wel weer een "Brenda"-kaartje geworden.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden (even klikken op de foto voor een groter plaatje ;) )









en dit was de sketch van ch.#39 bij CFC:


(oeps beetje groot!)



Gebruikte materialen: Kraft, wit en roze cardstock, een witte en een roze doily, wit naaigaren, bloemetjesstempeltje (HOTP small stamps) "spetterstempeltjes" van Marianne Design en Kesi'Art. (ik kan niet zo netjes en gecontroleerd spetters maken ;) ) ,3Dtape en inkt


Dit was m weer! 

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda


20 opmerkingen:

Marlieke zei

Mooi en stijlvol hoor!
Leuk dat je meedoet bij CFC.

Boukje zei

Mooi geworden, mooie kleuren en layout!
Groetjes Boukje.

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Brenda!

Sonja van der Lugt zei

mooi kaartje hoor!

!neke zei

Mooie kaart!!!!

Alida zei

oh wat mooi gedaan en inderdaad wat CAS, maar wel helemaal een kaartje in jouw stijl.

Erin Blegen zei

What a fantastic interpretation of this sketch! Wow- this is amazing! Pinning this one to my Inspirational Crafters board on Pinterest~!!

xErin

Els zei

Een heel mooi kaartje zo Brenda en zo leuk met de doily genaaid en de spetters.

Marjan Küppers zei

Prachtige kaart, Brenda, mooie uitwerking van de schets ook. Leuk die spatjes erbij, staan heel subtiel. Leuk dat je meedoet met DCL.

Margot zei

ik ben er weg van! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Berlinde zei

Wat een schitterend kaartje, leuk hoe je die doilies hebt gebruikt!
Lieve groetjes, Berlinde

Aletta zei

Wat een gave en mooie uitwerking van de schets!!!

Groetjes Aletta

Thamar, zei

hoi hoi

Nou ik vind hem top . lieve kleurtjes echt een voorjaarskaart.En die doilys vind ik ook erg leuk gedaan
gr Thamar

Miranda Mols zei

Wat een gave uitwerking van de Sketch. Het stiksel is een originele kijk op de streep. Ik ben verbaasd nog steeds mensen te zien die nog niet besmet zijn met het Stampin' Up! virus, kom eens langs, ik steek je graag aan. ;-P

Vera zei

Heeeel gaaf kaartje!!!

Lean de Ruiter zei

Heel gaaf wat je met de sketch gedaan hebt mooi kaartje geworden.
groetjes,Lean

Ellen zei

Fantastische uitwerking van de schets. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS. Groetjes Ellen

Angèle zei

Een PLAATJE Brenda! Zo mooi.
Dank dat je meedoet bij DCL.

Kitty zei

Zo af en toe kom ik hier weer eens aanwaaien en dan vraag ik me af waarom ik dat niet vaker doe ;) wat een prachtig kaartje weer Brenda!

miriam zei

prachtige kaart in mooie kleuren
dank je wel voor het meedoen met DCL
groetjes miriam