vrijdag 28 maart 2014

"Explore"

Een aantal weken geleden ben ik op scrapweekend geweest, héérlijk!! Er waren verschillende projectjes bedacht die we konden gaan maken. Een ervan was een schets waarmee ik onderstaande LO heb gemaakt. De schets kan ik even niet terugvinden,maar volgens mij was het eentje van Sketchabilities:







en een paar van dichtbij:












Gebruikte materialen: designpapier van FabScraps, karton,gesso, jutetouw,vlaggetjes-stans,,mini filmstripstans, knijpertje, schelpjes, bladzijde uit een oud boek, Junkyard findings-Prima Marketing-metalen plaatje,verbandgaas, distress inkt-Pumice Stone en Versafine-Vintage Sepia.


Verder hebben we tijdens het scrapweekend nog een koffertje gemaakt met een minialbum (nog niet af) en een homedeco projectje.(ook nog niet af) Zodra het klaar is zal ik het op mijn blog laten zien.

Voor nu, bedankt voor het langskomen hier op m'n bloggie en alvast een heel fijn weekend gewenst!

Groetjes,
Brenda




10 opmerkingen:

Thamar, zei

Ha nu ben ik eens de eerste dieren bericht achter laat. Nou je lo is helemaal top. Echt weer van alles op te zien brenda . En wat heb je je blog leuk opgepimpt misschien had je dat al even maar het valt mij nu pas op. Ik wens je een heel fijn weekend toe en het word super lekker weer genieten dus.
Groetjes thamar

Je@net zei

Hij is gaaf, Brenda.
Een pracht van een lo met zoveel mooie details. Je blijft kijken!
Ben benieuwd naar je andere projecten.
Succes ermee en een fijn weekend gewenst!

Els zei

Schitterend mooi lootje Brenda en wat is er veel op te zien.
Leuk dat touw met knijpertje.
Een mooie foto is dit ook.

Sonja van der Lugt zei

Super layout Brenda!! Dat touwtje met knijpertje vind ik helemaal geweldig! Ben ook erg benieuwd naar de andere projecten :-)

Jenneke zei

Wat een gave layout, Brenda! Leuk achtergrondpapier en wat je met dat touwtje gedaan hebt vind ik ook zó leuk! Knap hoor, dat je gescrapt hebt tijdens je weekendje-weg, ik vind dat altijd zo lastig. Kan eigenlijk alleen maar scrappen in m'n eigen kamertje ;-)

Jij ook fijn weekend!

XXXJenneke

Kitty zei

Wat een geweldige layout weer Brenda! Prachtige kleuren, veel details, nou ja, heel erg mooi dus! :)

Alida zei

oh wat mooi, wat grappig met dat touw en die wasknijper en die kleine schelpjes heel cute.

Wilma zei

Wat is dit super!! Ben er weg van. Zo veel gave details en mooie foto!
Heb hem ter inspiratie opgeslagen.

Petra De Vroege zei

Hij is superleuk weer zeg!!!

Tynke zei

Prachtige LO weer Brenda, leuke details ook!! Je blijft kijken...