zaterdag 22 maart 2014

Happy mail

Bij de Liftchallenge zag ik een leuke liftkaart voorbij komen. Ik heb geen hexagons gebruikt, maar "postzegels". Voor mijn doen een strakke kaart, ook al heb ik de postzegels wat speels op de kaart geplakt. In plaats van de button op het origineel, heb ik een mini envelopje gevouwen en opgeplakt. Volgens mij heb ik alle elementen van de liftkaart wel verwerkt op mijn eigen kaartje:











En dit was de te liften kaart:


Dit was m weer! Fijn weekend allemaal en bedankt voor het kijken,

Brenda



15 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Een heel gave en super originele lift, Brenda! Leuk dat je meedoet!

Je@net zei

Wat gaaf gedaan, Brenda.
Een heel leuke en originele kaart!

Tinie zei

Geweldig, Brenda!! Wat heb je dat leuk bedacht!! Vind m zo leuk!!
Groetjes Tinie

Margot zei

Wauw! Zou zomaar eens een winnaar kunnen zijn, nog mooier dan het origineel!

Linda van der Velden zei

Heel gaaf!!

Els zei

Schitterend mooie kaart heb je van de liftkaart gemaakt en zo leuk met die zegeltjes.

Cornelie zei

Ben er weg van! Zo goed gedaan! Mooi van kleur, super om voor postzegels te kiezen, de verdeling, en het leuke kleine flopje.Tof gedaan, dank je wel!!

Ingrid Reyners zei

Super leuk gedaan zeg, je hebt heel orgineel gelift! En de tekst ook zo leuk. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Miranda Mols zei

Zo hee, gaaf EN origineel. Echt heel mooi gedaan hoor.

Alida zei

erg leuk kaartje, leuk bedacht en gelift.

Thamar, zei

hoi hoi

leuke lift ,Brenda .mooi kaartje is het geworden .
Een lift lijkt zo makkelijk maar ik heb er soms wel moeite mee.
gr Thamar

Nadine zei

Heel erg leuk gedaan en inderdaad heel strak voor jou doen! Wat een toffe kaart is het geworden! Leuk dat je weer eens met ons meedoet!

marcella zei

Hoi Brenda
Wauw deze heb je wel super mooi gelift
erg leuk en prachtige kleurtjes .
Groetjes Marcella

Kitty zei

Prachtige uitwerking van een ook al erg leuke te liften kaart Brenda! Leuk dat kleine envelopje erbij! Ik doe op jouw blog altijd wel een ideetje of wat op, dank daarvoor :)

kreamina zei

Gefeliciteerd Brenda! Idd een hele originele lift!