zaterdag 21 juni 2014

"Love you"

Hoi allemaal, hi everyone,

today I'm sharing this layout with you. There are so many fun challenges going on right now, it's almost impossible to choose. So, I made a combo :)

I used the sketch from Sketchabilities :



I've used the moodboard from Scrap Around The World :





And I've used the words "love" and "rose" from the lyrics over at Scrap it with a Song .


This is what I came up with:



As you can see I've used the colors from the moodboard at Scrap Around the World. I was also inspired by all the flowers, which I used plenty on my layout: in the background with texture paste, and all around the photo. When I saw the photo of the house and the field full of dandelions on the moodboard, I immediately thought of this picture of my kids, sitting in a field full of those yellow flowers:)  Also from the moodboard, the wooden fence inspired me, to make a "wooden"frame around the photo. Underneath the frame, I used designpaper with stripes,  I got the inspiration  from the striped pencils on the moodboard. I decided to add an actual pencil as well. 

Here are some close-ups:

















Look at all those layers, I just love it, I can't help it :)




Love that wire thread from Prima Marketing!





Thanks for stopping by here! Have a great day!

xx Brenda

27 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige combi van deze 3 challenges, Brenda.
Wat een schitterende layout heb je er van weten te maken. Prachtig!

Marjan Küppers zei

Hartstikke mooie LO! De opbouw van de laagjes en zoveel moois om te zien! Erg leuk ook, hoe je de letters love gedaan hebt!

Kitty zei

Wow wat een prachtige layout weer Brenda! Jij bent zó handig met garen/draad, dat wordt bij mij altijd maar rommelig en bij jou ziet het er allemaal zo lekker 'lossig' uit. Prachtig met al die laagjes, ik moet nog maar eens wat meer oefenen ;)

Boukje zei

Weer erg mooi geworden, mooi gecombineerd al die challenges!
Groetjes Boukje.

Alida zei

schitterend Brenda, wat een mooie mixed media LO, wat leuk ook dat potlood en al die andere mooie details, een toppertje vind ik.

Tynke zei

Hij is prachtig geworden Brenda! Leuk dat je met ons meedoet!!!

Frences zei

Wauw, wat een prachtige lo, ook mooie kleurencombi zo, leuk!!

Groetjes Frences

Sonja van der Lugt zei

Wat een prachtig mooie layout Brenda!! Echt super!!

groetjes Sonja

Natalie zei

Wow, ziet er echt super uit!!

Natalie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Riikka Kovasin zei

Really summery and delightful and soft! Thank you for playing with us at Scrap Around The World this month!

Lean de Ruiter zei

Super lootje weer met mooie laagjes en ja zelfs geel vind ik nu mooi.
groetjes,Lean

langeatheart zei

Stunning page! Your masking work is gorgeous! I love your flowers and the pencil embellishment is perfect! Awesome job with the Mood board. All the best from SATW! :)

Ciri zei

Realy stunning page :) Thank you for playing with SATW! :)

Els zei

Een schitterend mooi lootje is dit weer. En wat een super mooie achtergrond.

Thamar, zei

hoi hoi

Ik had ook al bij je op fb gereageerd maar ik doe het hier ook nog maar effies. Helemaal top deze lo . dat wordt weer winnen . heb je je rak al binnen van dutch dares?
liefs Thamar

Bellaidea zei

I like your design and flowers, thanks for joining SATW this month!

marenmat zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Gelukkig is de leeslijst weer in orde, ik zag het vanochtend ;o) En ik vind die code ook zo vervelend, maar ik denk dat ik m er toch weer op moet zetten. Waar ik eerst misschien 2x per maand een spamberichtje kreeg, krijg ik er nu wel 5 a 10 per dag!

Ik vind je layout echt prachtig! De combi van geel en grijs en zo leuk met het potlood erbij. Super!

Groetjes marlies

Yvonne van Bruggen zei

Heel gaaf gedaan Brenda!! Wat een kunstwerkjes zijn jouw lay-outs altijd.. Echt super!
Groetjes, Yvonne

melania scalfaro zei

really gorgeous. I love it. Thanks for sharing on siwas

Rikki Graziani zei

This is amazing!!! Thanks for playing along with Sketchabilities

joyscraft zei

beautiful layout !!!! I love the pencil as embellisment brilliant idea !!!!! thank you for playing with us at SIWAS!!!!

Johanna zei

Heel heel heel erg mooi! Die gele kleur knalt er helemaal uit en die tekst met het touwtje is perfect in het geheel. Ik ben fan :D

Astrid zei

Wat een supergave layout heb je gemaakt, mooi met al die laagjes, dat vind ik zelf altijd heel lastig om te doen. Leuk dat je hebt meegedaan bij SIWAS !!!

Anna Rogalska zei

Beautiful page!

Hera zei

So happy to see you at SATW and at Sketchabilities, with this beautiful project! Thanks so much!

Helen Tilbury zei

This is so awesome! Thanks for playing at SATW!!