woensdag 24 juni 2015

"Birthday Wishes"

Hoi hoi,

bij de Liftchallenge #88 was er weer een heerlijke kaart om te liften. Beetje mixed media, beetje shabby, bloemen: kortom, helemaal in mijn straatje ;-) Dit is m geworden:









De opdracht was om minstens 1 medium te gebruiken. Ik heb er 3 gebruikt: 2 kleuren Gelatos, gesso en zwarte Distress inkt (omdat het verschil tussen de 2 Gelatos niet zo duidelijk was (lichtgroen en lichtblauw) heb ik daar ook nog mee gespetterd)







Het randje met de hand genaaid... daar was ik wel eventjes zoet mee ;-)











En de te liften kaart:


Nou, ik zal mijn kaart nog eventjes gaan linken. Bedankt voor het gluren hier en tot de volgende post!

Groetjes,
Brenda xx

10 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Inderdaad helemaal jouw ding, Brenda en dat is te zien. Wat een prachtige lift! Fijn dat je meedoet!

Romy zei

Schitterende kaart! Wat een mooie, frisse kleuren!

Margot zei

Supermooi! Nog mooier dan het origineel!

Nicole Parmentier zei

Wow, wat een plaatje is het geworden! Hele mooie kleuren en idd helemaal jou ding, super!

Je@net zei

Ooooh....wat een beauty. Prachtige kaart, Brenda!

Cornelie zei

Ja, hoor, een echte Brenda! Wat een mooie kleurtjes! Prachtig!
Dank je wel Brenda!

Johanna zei

Prachtig! En die kaart is je inderdaad op het lijf geschreven... Helaas ontbreekt me de tuin, maar misschien dat ik zo nog een poging waag. De jouwe is in ieder geval een topper! Fijn weekend en geniet van het mooie weer :D

Jolanda Goes zei

Een schitterende kaart zeg! Ik ben gek ook op die petrol kleurtjes.

Thamar, zei

hoi hoi

wat een schitterende kaart heb je gemaakt . die bloemen zijn echt prachtig en de kleuren combi perfect. jaja weer een topper.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag

groetjes en namens mama nog bedankt.

doeggggg

kreamina zei

Gefeliciteerd Brenda, hij is idd heel mooi gelift!